Naisten Ykköspesis: Ankkurit kaatoi Tarmon 1-0
R
RSS-tuonti
Ankkureiden Naisten Ykköspesiksen kausi alkoi lauantaina kotiottelulla Ikaalisten Tarmoa vastaan. Saltex Areenalla saatiin nauttia kesäisestä kelistä ja tasaisesta väännöstä. Ankkurit lopulta jätti Tarmon pisteittä vieden ottelun jaksovoitoin 1-0 (4-2, 2-2). 1. Jakso Ikaalisten Tarmo voitti hut
Kommentit (0)
Kirjaudu sisään tai rekisteröidy kommentoidaksesi.
Ei vielä kommentteja. Ole ensimmäinen!
Lue myös

KiPan voittoputki jo viiden ottelun mittainen. KiPa-PattU 2-1k (2-0, 2-3, 3-2k)
RSS-tuonti • 23.6.2026

